donderdag 25 december 2008

nog wat kaartjes gemaakt ..

deze zijn gemaakt met een lijn die ik op de crazy meiden clubdag heb gekregen en de rest zijn opdrachtjes kadootjes ..of geplande vieringen in 2009 ..ja morgen 2 de kerstdag en dan gaan we 2008 echt afsluiten.. fijne avond ! groetjes Henriette












































vrijdag 19 december 2008

zoek de verschillen ..

ga lekker naar bedje truten allemaal

En nog een verjaardagskaartje .

met disstress inkt maar zie je niet zo goed voor de club moet ie op deze maat ..maar ga toch ff de originele zoeken ..

alvast voor wessel zijn feestje....

ja voorlopig is ie nog niet jarig maar had een leuk idee, dus maar gelijk maken ..ja je kan t maar kaar hebben ..30 stuks !! Ga voor Joey ook iets leuks verzinnen die neemt nl. in 2009 afscheid van de PSZ en gaat naar de Basisschool !


maandag 24 november 2008

1 lijn papier ..meerdere projectjes !!

Dit was leuk om te doen, had 1 lijn papier met meerdere embellisments gekocht en dit alles ervan gemaakt , de perfecte combinatie lekker een lay-out gescrapt kaarten gemaakt en voor wessel "alvast "een tandendoosje gemaakt !!!
Fijne avond Ga weer hollen naar de foto cursus !! gr Henriette














maandag 10 november 2008

zal weer eens n paar kaartjes plaatsen...

druk..druk..werken cursus workhop van mijn camera , verjaardagen , week-enden volgepland..dus daarom tijdje niets geplaatst maar hier is weer wat !! fijne avond allemaal groetjes Henriette




















vrijdag 17 oktober 2008

30 JAAR...

Zo zag m'n huis er vanmorgen uit, en de kaarten heb ik van de Crazy Meiden club gekregen ! leuk he ! Nou morgen mijn echte verjaardag , surprise party , Ro verzorgd alles !!! Morgen ochtend "moet "ik weg dus ga lekker shoppen in Spijkenisse bij de Demo-dag van Doe@ding...



dinsdag 14 oktober 2008

3 kaartjes van vrije dinsdagmiddag

eentje voor de buuf , zit nl. met n gebroken arm thuis en 2 kaartjes met rood en groen doodlebug papier, blijft altijd leuk !! Beetje simpele kaartjes maar de kleuren maken ze leuk !!
nou ga gauw mijn eten verder klaar maken misschien tot morgen !!!





maandag 13 oktober 2008

kaartjes vd afgelopen week...

ja druk met cursus..scrap en kaarten maken duss..weinig tijd gehad om te uploaden maar bij deze ..had ook nog wat mannenkaarten gemaakt maar die moesten al weg , voordat t fototoestel in de buurt was..dus maak er nog wel eentje en zal k plaatsen is nl. een erg leuk modelletje..nou ga gauw aan t huishouden strijken..stofzuigen dweilen ..je kent t wel een "echte "maandag !! doeii

































































zondag 21 september 2008

piet piraat !!

Van het weekend naar plopsa land geweest en daar ook piet piraat gezien vandaar dit kaartje ..Was super in de Panne Belgie zeker een aanrader, maar ja we hadden ook SUPER Weer !!! Fijne dag allemaal , ik ga aan de oppas mijn neefje en nichtje zijn hier !

dinsdag 16 september 2008

vergat even te melden..dat dit mijn ..

resultaat is van de vakantie in totaal 17 kaarten gemaakt in 20 dagen tijd , toch netjes en ook nog van de zon en mijn man en kinderen genoten en elke dag naar t strand geweest, had de card kit van Doe@ding bij me die was weer helemaal super, en had allemaal setjes met stempelafdrukjes gemaakt thuis dus mijn hobby tas was lekker gevuld op de heen reis en dit was hoe t eruit zag op de terugreis , nou in de tussentijd al weer aardig wat verzoekjes gekregen , dus die plaats ik van de week , fijne dag en bedankt voor t langskomen !