donderdag 25 december 2008
nog wat kaartjes gemaakt ..
deze zijn gemaakt met een lijn die ik op de crazy meiden clubdag heb gekregen en de rest zijn opdrachtjes kadootjes ..of geplande vieringen in 2009 ..ja morgen 2 de kerstdag en dan gaan we 2008 echt afsluiten.. fijne avond ! groetjes Henriette
vrijdag 19 december 2008
En nog een verjaardagskaartje .
alvast voor wessel zijn feestje....
maandag 24 november 2008
1 lijn papier ..meerdere projectjes !!
maandag 10 november 2008
zal weer eens n paar kaartjes plaatsen...
vrijdag 17 oktober 2008
30 JAAR...
Zo zag m'n huis er vanmorgen uit, en de kaarten heb ik van de Crazy Meiden club gekregen ! leuk he ! Nou morgen mijn echte verjaardag , surprise party , Ro verzorgd alles !!! Morgen ochtend "moet "ik weg dus ga lekker shoppen in Spijkenisse bij de Demo-dag van Doe@ding...


dinsdag 14 oktober 2008
3 kaartjes van vrije dinsdagmiddag
maandag 13 oktober 2008
kaartjes vd afgelopen week...
ja druk met cursus..scrap en kaarten maken duss..weinig tijd gehad om te uploaden maar bij deze ..had ook nog wat mannenkaarten gemaakt maar die moesten al weg , voordat t fototoestel in de buurt was..dus maak er nog wel eentje en zal k plaatsen is nl. een erg leuk modelletje..nou ga gauw aan t huishouden strijken..stofzuigen dweilen ..je kent t wel een "echte "maandag !! doeii

zondag 21 september 2008
piet piraat !!
dinsdag 16 september 2008
vergat even te melden..dat dit mijn ..
resultaat is van de vakantie in totaal 17 kaarten gemaakt in 20 dagen tijd , toch netjes en ook nog van de zon en mijn man en kinderen genoten en elke dag naar t strand geweest, had de card kit van Doe@ding bij me die was weer helemaal super, en had allemaal setjes met stempelafdrukjes gemaakt thuis dus mijn hobby tas was lekker gevuld op de heen reis en dit was hoe t eruit zag op de terugreis , nou in de tussentijd al weer aardig wat verzoekjes gekregen , dus die plaats ik van de week , fijne dag en bedankt voor t langskomen !
Abonneren op:
Posts (Atom)

























