zondag 21 september 2008

piet piraat !!

Van het weekend naar plopsa land geweest en daar ook piet piraat gezien vandaar dit kaartje ..Was super in de Panne Belgie zeker een aanrader, maar ja we hadden ook SUPER Weer !!! Fijne dag allemaal , ik ga aan de oppas mijn neefje en nichtje zijn hier !

Geen opmerkingen: