dinsdag 16 september 2008

vergat even te melden..dat dit mijn ..

resultaat is van de vakantie in totaal 17 kaarten gemaakt in 20 dagen tijd , toch netjes en ook nog van de zon en mijn man en kinderen genoten en elke dag naar t strand geweest, had de card kit van Doe@ding bij me die was weer helemaal super, en had allemaal setjes met stempelafdrukjes gemaakt thuis dus mijn hobby tas was lekker gevuld op de heen reis en dit was hoe t eruit zag op de terugreis , nou in de tussentijd al weer aardig wat verzoekjes gekregen , dus die plaats ik van de week , fijne dag en bedankt voor t langskomen !

Geen opmerkingen: