maandag 14 juli 2008

weer leuke plaatjes !!

fijne avond allemaal !





zaterdag 12 juli 2008

aantal kaartjes....

en de zelfgemaakte pins erg leuk om te doen..! en gelijk op n kaartje te verwerken ! FIJNE AVOND














donderdag 10 juli 2008

paar "simpele"regen achtige middag kaartjes ..

t resultaat van n middagje regen, niet heel bijzonder moeilijk ...fijne avond allemaal !









dinsdag 8 juli 2008

maandag 7 juli 2008

de doe@kit was ook weer binnen !

en dit is t eerste kaartje ermee weer n Sarah Kay afdrukje ,zijn ze niet schattig ?

geslaagd verzoekje..

was iemand voor n scriptie geslaagd of ik daar een n kaartje voor wilde maken ..t resultaat ..en nu ga ik verder aan de rest van de lijn !!

mooi!!

nieuwe papier van doodlebug.heb gelijk de hele lijn gekocht..maar van het weekend een druk en gezelli weekend gehad dus dit is even t enige exemplaar wat ik kan showen ...maar hij is al niet meer in mijn bezit ...

opdrachtje voor iemand..

een keertje geen afdrukje erop maar gewoon alleen tekst !!