vrijdag 17 oktober 2008

30 JAAR...

Zo zag m'n huis er vanmorgen uit, en de kaarten heb ik van de Crazy Meiden club gekregen ! leuk he ! Nou morgen mijn echte verjaardag , surprise party , Ro verzorgd alles !!! Morgen ochtend "moet "ik weg dus ga lekker shoppen in Spijkenisse bij de Demo-dag van Doe@ding...



Geen opmerkingen: