skip to main
|
skip to sidebar
Scrapjet's plekkie
dinsdag 16 september 2008
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
►
2009
(10)
►
juli
(1)
►
april
(1)
►
maart
(2)
►
februari
(4)
►
januari
(2)
▼
2008
(98)
►
december
(4)
►
november
(2)
►
oktober
(3)
▼
september
(3)
piet piraat !!
vergat even te melden..dat dit mijn ..
Geen titel
►
augustus
(3)
►
juli
(15)
►
juni
(28)
►
mei
(14)
►
april
(14)
►
maart
(12)
Over mij
scrapjet
Ik ben Henriette vd Vaart, getrouwd en heb 3 zoontjes van de leeftijd 5,3, en 2 jaar. Mijn hobby is scrappen en natuurlijk scrapkaarten maken !! de scrapkaarten verkoop ik, hiervan stort ik 25 cent aan KiKa en de cliniclowns .
Mijn volledige profiel tonen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten