donderdag 24 april 2008

mooie canvassen gemaakt

een buurmeisje van mijn man wilde graag 2 doeken scrappen met foto's van haar overleden oma en de roos van de kist, t resultaat is erg mooi !!







en nog eentje !!!


ook nieuwe stempels leuk zijn ze...

genoeg kaartjes gemaakt..

maar publiceren ho maar..

wat n lieverd !



mijn nieuwe stempels met super vrolijk papier !!

dinsdag 8 april 2008

en nog een !!

ook weer leuk en heb nog papier voor eentje wat n feest !!

en nog eentje

wat een heerlijk papier !!

doe@kit kaarten

n kaartje van de doe@kit van april !!

donderdag 3 april 2008

gezellig meiden kaartje !! kleiner formaat maar is ook goed
n mannen kaartje is altijd wat moeilijker ...maar toch leuk !


ja ga er spontaan van lachen !!!
Dit papier is wel een van mijn favorietjes lekker kleurrijk en je kunt er veel mee !!
BG kaartje alleen zit nog op wat tekst stempeltjes te wachten dus heb die nog niet bij gevoegd !!