vrijdag 17 oktober 2008

30 JAAR...

Zo zag m'n huis er vanmorgen uit, en de kaarten heb ik van de Crazy Meiden club gekregen ! leuk he ! Nou morgen mijn echte verjaardag , surprise party , Ro verzorgd alles !!! Morgen ochtend "moet "ik weg dus ga lekker shoppen in Spijkenisse bij de Demo-dag van Doe@ding...



dinsdag 14 oktober 2008

3 kaartjes van vrije dinsdagmiddag

eentje voor de buuf , zit nl. met n gebroken arm thuis en 2 kaartjes met rood en groen doodlebug papier, blijft altijd leuk !! Beetje simpele kaartjes maar de kleuren maken ze leuk !!
nou ga gauw mijn eten verder klaar maken misschien tot morgen !!!





maandag 13 oktober 2008

kaartjes vd afgelopen week...

ja druk met cursus..scrap en kaarten maken duss..weinig tijd gehad om te uploaden maar bij deze ..had ook nog wat mannenkaarten gemaakt maar die moesten al weg , voordat t fototoestel in de buurt was..dus maak er nog wel eentje en zal k plaatsen is nl. een erg leuk modelletje..nou ga gauw aan t huishouden strijken..stofzuigen dweilen ..je kent t wel een "echte "maandag !! doeii