maandag 24 november 2008

1 lijn papier ..meerdere projectjes !!

Dit was leuk om te doen, had 1 lijn papier met meerdere embellisments gekocht en dit alles ervan gemaakt , de perfecte combinatie lekker een lay-out gescrapt kaarten gemaakt en voor wessel "alvast "een tandendoosje gemaakt !!!
Fijne avond Ga weer hollen naar de foto cursus !! gr Henriette














maandag 10 november 2008

zal weer eens n paar kaartjes plaatsen...

druk..druk..werken cursus workhop van mijn camera , verjaardagen , week-enden volgepland..dus daarom tijdje niets geplaatst maar hier is weer wat !! fijne avond allemaal groetjes Henriette