Dit was leuk om te doen, had 1 lijn papier met meerdere embellisments gekocht en dit alles ervan gemaakt , de perfecte combinatie lekker een lay-out gescrapt kaarten gemaakt en voor wessel "alvast "een tandendoosje gemaakt !!!
Fijne avond Ga weer hollen naar de foto cursus !! gr Henriette