zondag..pff klok een uurtje voor uit ..dus k mis n uur, zat gisterenavond heerlijk te freubelen oen k t op t nieuws hoorde..balen zeg..heb heleboel plaatjes bij papier gekleurd maar zit nog op tekst stempels te wachten..dus ga ze wel in elkaar zetten maar ja wachten op de finishing Touch ....
nu ff lekker naar de bank voor dat missende uurtje !!
zondag 30 maart 2008
vrijdag 28 maart 2008
en de laatste..
regenachtige vrijdag middag
woensdag 26 maart 2008
maandag 24 maart 2008
tweede paasag voorbij
Mijn moeder heeft haar 1e scrapkaartje gemaakt, zet 'm er morgen even op, niet slecht voor n beginner...
Nou hier is t super slecht weer , dus duik nu gauw mijn mandje in !!
Tot morgen
Nou hier is t super slecht weer , dus duik nu gauw mijn mandje in !!
Tot morgen
zondag 23 maart 2008
mijn eerste bericht
ik ben nog beetje zoekende..maar mijn blog is n feit, zal m regelmatig update'n met foto's van LO en SC ( lay-out en scrapcards..)
Nou tot snel , zal 'm nog beetje pimpen !!!
Nou tot snel , zal 'm nog beetje pimpen !!!
Abonneren op:
Posts (Atom)