dinsdag 14 oktober 2008

3 kaartjes van vrije dinsdagmiddag

eentje voor de buuf , zit nl. met n gebroken arm thuis en 2 kaartjes met rood en groen doodlebug papier, blijft altijd leuk !! Beetje simpele kaartjes maar de kleuren maken ze leuk !!
nou ga gauw mijn eten verder klaar maken misschien tot morgen !!!





Geen opmerkingen: