woensdag 13 augustus 2008

druk...druk...

Ga eerst morgen weer eens wat plaatsen..heb de laatste dagen wel t een en ander gemaakt maar ze waren al weg voordat ze op de foto gingen..en tje de vakantie zit er aan te komen ..duss inpakken , met de kids nog wat leuke dingen doen....maar belooft morgenavond is weer een update

bedankt voor t langskomen !

zaterdag 2 augustus 2008

40 jaar getrouwd..


alle kaarten en opdrachten vd afgelopen weken..

t zijn er heel wat maar t is n beetje druk hier..kids vakantie leuke dingen doen en tussendoor een paar weken 20 u per week werken..duss maar kijk maar ! Fijn week-end en ...tot gauw ?