skip to main
|
skip to sidebar
Scrapjet's plekkie
donderdag 29 mei 2008
beetje moeilijk kaartje..
voor collega van mijn man....
voor de kerst album bij crazy meiden
nu zelfde papier ander afdrukje..
jongenskaartje
met papier van n lay out van t scrappen ..n jongenskaartje is altijd lastig..vooral omdat er zo weinig papier is wat geschikt is ..
zondag 11 mei 2008
2 de kaartje vrije keus doe@kit
dit is t 2 de kaartje t was deze maand vrije keus dus ik heb deze 2 ingeleverd !!
doeakit kaartje !
een leuk kaartje gemaakt met mijn eigen stempels en t papier van de
doe@kit
van mei ! Ergleuk papier weer !
donderdag 1 mei 2008
ook weer leuk !!
nieuwe milo en lilo stempels..
ook lief !
de andere bladzijdes...
t blijft zulk leuk en veelzijdig papier
van al mijn liefjes
leuk boekje gemaakt ...
ja ja ook al kerstkaarten maken...
Nieuwere posts
Oudere posts
Homepage
Abonneren op:
Posts (Atom)
Blogarchief
►
2009
(10)
►
juli
(1)
►
april
(1)
►
maart
(2)
►
februari
(4)
►
januari
(2)
▼
2008
(98)
►
december
(4)
►
november
(2)
►
oktober
(3)
►
september
(3)
►
augustus
(3)
►
juli
(15)
►
juni
(28)
▼
mei
(14)
beetje moeilijk kaartje..
voor de kerst album bij crazy meiden
nu zelfde papier ander afdrukje..
jongenskaartje
2 de kaartje vrije keus doe@kit
doeakit kaartje !
ook weer leuk !!
nieuwe milo en lilo stempels..
ook lief !
de andere bladzijdes...
t blijft zulk leuk en veelzijdig papier
van al mijn liefjes
leuk boekje gemaakt ...
ja ja ook al kerstkaarten maken...
►
april
(14)
►
maart
(12)
Over mij
scrapjet
Ik ben Henriette vd Vaart, getrouwd en heb 3 zoontjes van de leeftijd 5,3, en 2 jaar. Mijn hobby is scrappen en natuurlijk scrapkaarten maken !! de scrapkaarten verkoop ik, hiervan stort ik 25 cent aan KiKa en de cliniclowns .
Mijn volledige profiel tonen