donderdag 29 mei 2008

beetje moeilijk kaartje..

voor collega van mijn man....

voor de kerst album bij crazy meiden


nu zelfde papier ander afdrukje..


jongenskaartje

met papier van n lay out van t scrappen ..n jongenskaartje is altijd lastig..vooral omdat er zo weinig papier is wat geschikt is ..

zondag 11 mei 2008

2 de kaartje vrije keus doe@kit

dit is t 2 de kaartje t was deze maand vrije keus dus ik heb deze 2 ingeleverd !!

doeakit kaartje !

een leuk kaartje gemaakt met mijn eigen stempels en t papier van de doe@kit van mei ! Ergleuk papier weer !