zaterdag 28 juni 2008

met die belletjes werken is erg leuk !!!

nog eentje vd doe@kit....

de binnenkant..

kan je elf de dag en datum ..omcirkelen om t persoonlijk te maken ..

nog n voorraad kaartje..


sommige vragen kaartjes..

met teksten die ik wel heb maar er dan niet op heb zitten...duss dit zijn voorraad kaartjes..die ik altijd met de betreffende gelegenheid of tekst kan afmaken ...of als mensen een neutraal kaartje willen..

simpel jongenskaartje

Dit heb ik van rest papier, waardoor die 'm beetje simpel is maar ja sommige mensen houden daar ook van !

dinsdag 24 juni 2008

Belletje kaart..

De fairy weer met mooie bloem, heb hier een leuk tekstje bij "see the flowers smiling "maar dit papier wilde ik eerst verwerken , is van de Doe@kit ..de belletjes had ik al tijdje ,en nu gebruikt..en be bella dots Super !!

belletje kaart !!

Weer een Fairy..heb er ook nog een leuk tekst bij "see the flowers smiling"..maar dit papier wile ik eerst verwerken van de Doe@kit..en de belletjes had ik al tijdje in huis, en wilde er nu eens wat mee doen , en dan de Bella Dots erbij , ben ik erg blij mee !
Fijne dag verder !

b

maandag 23 juni 2008

Diamant kaartje

leuk patroon gekregen op de Club Crazy meien , erg leuk om te maken en gebruikt heel weinig papier ! Voor mijn nichtje Marit wordt zaterdag alweer 3 jaar,
Bedankt voor t langskomen en fijne dag !

woensdag 18 juni 2008

fairy's...

De fairy's blijven mooi, papier is van de doe@kit van juni , de stempel heb ik gescoord op de Scrap a ganza en vervolgens heb ik van de week weer een bestelling geplaatst bij Bella zelf..maar ja op een beurs moet er natuurlijk gekocht worde..

Heb ook nog High hopes gekocht die plaats ik morgen ..
Bedankt voor t langskomen !

ook zonder plaatje is een kaartje leuk !


vrijdag 13 juni 2008

ook zonder plaatje kan íe leuk zijn..

op de crazy meiden club , doe ik mee met de verjaardagslijst...dit houdt in dat je dan je clubleden die ook in de lijst zitten een verjaardagskaartje stuurt...en krijg jezelf op je verjaardag ook zo 'n 25 kaartjes ..deze is voor Christa !! zie lovetoscrapacard.blogspot..Ga verder aan mijn geboortekaartjes-opdracht..75 kaartjes maken..zodra de baby geboren is ,zal ik 'm showen..

een los kaartje...schatje..


5 keer zwnagerschapskaartje..een ware golf van zwangere..


mooi aarde kleuren kaart met sheetje..