zaterdag 28 juni 2008
sommige vragen kaartjes..
simpel jongenskaartje
dinsdag 24 juni 2008
Belletje kaart..
De fairy weer met mooie bloem, heb hier een leuk tekstje bij "see the flowers smiling "maar dit papier wilde ik eerst verwerken , is van de Doe@kit ..de belletjes had ik al tijdje ,en nu gebruikt..en be bella dots Super !!
belletje kaart !!
Weer een Fairy..heb er ook nog een leuk tekst bij "see the flowers smiling"..maar dit papier wile ik eerst verwerken van de Doe@kit..en de belletjes had ik al tijdje in huis, en wilde er nu eens wat mee doen , en dan de Bella Dots erbij , ben ik erg blij mee !
Fijne dag verder !
b
Fijne dag verder !
b
maandag 23 juni 2008
Diamant kaartje
vrijdag 20 juni 2008
donderdag 19 juni 2008
woensdag 18 juni 2008
fairy's...
Heb ook nog High hopes gekocht die plaats ik morgen ..
Bedankt voor t langskomen !
vrijdag 13 juni 2008
ook zonder plaatje kan íe leuk zijn..
op de crazy meiden club , doe ik mee met de verjaardagslijst...dit houdt in dat je dan je clubleden die ook in de lijst zitten een verjaardagskaartje stuurt...en krijg jezelf op je verjaardag ook zo 'n 25 kaartjes ..deze is voor Christa !! zie lovetoscrapacard.blogspot..Ga verder aan mijn geboortekaartjes-opdracht..75 kaartjes maken..zodra de baby geboren is ,zal ik 'm showen..

woensdag 11 juni 2008
Abonneren op:
Posts (Atom)