vrijdag 19 december 2008

alvast voor wessel zijn feestje....

ja voorlopig is ie nog niet jarig maar had een leuk idee, dus maar gelijk maken ..ja je kan t maar kaar hebben ..30 stuks !! Ga voor Joey ook iets leuks verzinnen die neemt nl. in 2009 afscheid van de PSZ en gaat naar de Basisschool !


Geen opmerkingen: