donderdag 25 december 2008
nog wat kaartjes gemaakt ..
deze zijn gemaakt met een lijn die ik op de crazy meiden clubdag heb gekregen en de rest zijn opdrachtjes kadootjes ..of geplande vieringen in 2009 ..ja morgen 2 de kerstdag en dan gaan we 2008 echt afsluiten.. fijne avond ! groetjes Henriette
vrijdag 19 december 2008
En nog een verjaardagskaartje .
alvast voor wessel zijn feestje....
Abonneren op:
Posts (Atom)


