donderdag 25 december 2008

nog wat kaartjes gemaakt ..

deze zijn gemaakt met een lijn die ik op de crazy meiden clubdag heb gekregen en de rest zijn opdrachtjes kadootjes ..of geplande vieringen in 2009 ..ja morgen 2 de kerstdag en dan gaan we 2008 echt afsluiten.. fijne avond ! groetjes Henriette












































vrijdag 19 december 2008

zoek de verschillen ..

ga lekker naar bedje truten allemaal

En nog een verjaardagskaartje .

met disstress inkt maar zie je niet zo goed voor de club moet ie op deze maat ..maar ga toch ff de originele zoeken ..

alvast voor wessel zijn feestje....

ja voorlopig is ie nog niet jarig maar had een leuk idee, dus maar gelijk maken ..ja je kan t maar kaar hebben ..30 stuks !! Ga voor Joey ook iets leuks verzinnen die neemt nl. in 2009 afscheid van de PSZ en gaat naar de Basisschool !