vrijdag 24 juli 2009

OOOO..wat heb ik al een tijd niet geblogd..















































Heb niet stilgezeten hoor maar surf toch sneller langs de cluppies dan langs mijn eigen blog ooooo..dit kan niet , inmiddels hebben de kids vakantie en geniet ik mee van het uitslapen , ook werk ik tot sept nog 2 dagen in de week, en maak heus ....nog kaarten .. hierboven zie je een aantal van de laatste tijd !!! tot snel ..sneller dan de vorige keer hoor !! gr Henriette

maandag 20 april 2009

clubdag project en copics kaartje

de laatste tijd hou ik wat meer bankhang avondje , lekker met de openhaard aan !! kom je helemaal van bij , dus heb van de meeste tussendoor kaartjes geen foto''s gemaakt .
Maar afgelopen zaterdag weer een supergezellige clubdag gehad met de crazy meiden in Capelle a d IJssel , daarna heerlijk uiteten geweest !! EN 22 U s avonds weer thuis ! de volgende dag ook nog een copics kaartje gemaakt met t papier wat over was fijne dag Ga nog even foto's op de HD zetten en dan het HH doen gr Henriette









donderdag 12 maart 2009

wat mij nu bezig houdt....

dit zijn zakjes voor als wessel zijn juf weer hersteld is vol met bloemzaadjes , hierondr de uitnodigingen en en super mooi afdrukje met disstress be er verliefd op zeg , wat n mooie !! fijne dag moet weer hollen naar school doeiii




















zondag 8 maart 2009

hier alle kaartjes van de afgelopen anderhalve week !!

Ja zwnagere schoonzus..verjaardagskaartjes , sterkte en voor de club van de verjaardagslijst kaart ..nu bezig met 30 uitnodigingskaarten voor mijn schoonouders , dus ben van de week weer van de straat !! fijne week groetjes Henriette






















































dinsdag 24 februari 2009

5 kaartjes van mijn 1e vakantiedag !!

dit zijn ze !! ga de kids aankleden , lekker uitgeslapen en dan even naar de gemeente om afval weg te brengen ! en dan langs de winkels fysio ...dus een nuttige dag ...maar geen kaartjes maak dag ...he jammer Fijne dag en tot snel !! groetjes Henriette














donderdag 19 februari 2009

2 kaartjes vd card kit

bedankt liek voor het knutselen bij jou even uit de rommel !! fijne avond gr Henriette


maandag 16 februari 2009

weer paar kaartjes in de verbouwing ...

ja ..ja wij zitten hier in een verbouwing...maar tussendoor aan n campingtafel maak ik toch nog een paar kaartjes ..anders hoopt dat papier zich helemaal zo op....hhaahha doet t toch wel maar t is allemaal zo leuk !!! fijne dag en bedankt voor t langskomen



























maandag 2 februari 2009

Heleboel kaartjes..

waaronder aantal met de copics ingekleurd en een foto koker gescrapt een lingeriedoos is nu omgetoverd tot babydoos voor mijn zus d'r 2de dochtertje...ga gauw boven soppen !!! fijne dag allemaal