
dinsdag 24 februari 2009
5 kaartjes van mijn 1e vakantiedag !!
dit zijn ze !! ga de kids aankleden , lekker uitgeslapen en dan even naar de gemeente om afval weg te brengen ! en dan langs de winkels fysio ...dus een nuttige dag ...maar geen kaartjes maak dag ...he jammer Fijne dag en tot snel !! groetjes Henriette

donderdag 19 februari 2009
maandag 16 februari 2009
weer paar kaartjes in de verbouwing ...
maandag 2 februari 2009
Heleboel kaartjes..
Abonneren op:
Posts (Atom)

























