maandag 24 november 2008

1 lijn papier ..meerdere projectjes !!

Dit was leuk om te doen, had 1 lijn papier met meerdere embellisments gekocht en dit alles ervan gemaakt , de perfecte combinatie lekker een lay-out gescrapt kaarten gemaakt en voor wessel "alvast "een tandendoosje gemaakt !!!
Fijne avond Ga weer hollen naar de foto cursus !! gr Henriette














1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo, ik wou even zeggen dat ik je kaarten erg mooi vind.
Ben zelf ook van plan dit te gaan doen, en vind het wel erg leuk dat je de kaarten ook verkoopt en dit aan een goed doel geeft voor een deel.
Mag ik jou vragen wat je voor zo'n kaart vraagt?

Gr, Claudia