
zondag 21 september 2008
piet piraat !!
Van het weekend naar plopsa land geweest en daar ook piet piraat gezien vandaar dit kaartje ..Was super in de Panne Belgie zeker een aanrader, maar ja we hadden ook SUPER Weer !!! Fijne dag allemaal , ik ga aan de oppas mijn neefje en nichtje zijn hier !

dinsdag 16 september 2008
vergat even te melden..dat dit mijn ..
resultaat is van de vakantie in totaal 17 kaarten gemaakt in 20 dagen tijd , toch netjes en ook nog van de zon en mijn man en kinderen genoten en elke dag naar t strand geweest, had de card kit van Doe@ding bij me die was weer helemaal super, en had allemaal setjes met stempelafdrukjes gemaakt thuis dus mijn hobby tas was lekker gevuld op de heen reis en dit was hoe t eruit zag op de terugreis , nou in de tussentijd al weer aardig wat verzoekjes gekregen , dus die plaats ik van de week , fijne dag en bedankt voor t langskomen !
Abonneren op:
Posts (Atom)