maandag 13 oktober 2008

kaartjes vd afgelopen week...

ja druk met cursus..scrap en kaarten maken duss..weinig tijd gehad om te uploaden maar bij deze ..had ook nog wat mannenkaarten gemaakt maar die moesten al weg , voordat t fototoestel in de buurt was..dus maak er nog wel eentje en zal k plaatsen is nl. een erg leuk modelletje..nou ga gauw aan t huishouden strijken..stofzuigen dweilen ..je kent t wel een "echte "maandag !! doeii

































































Geen opmerkingen: