skip to main
|
skip to sidebar
Scrapjet's plekkie
zaterdag 28 juni 2008
simpel jongenskaartje
Dit heb ik van rest papier, waardoor die 'm beetje simpel is maar ja sommige mensen houden daar ook van !
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
►
2009
(10)
►
juli
(1)
►
april
(1)
►
maart
(2)
►
februari
(4)
►
januari
(2)
▼
2008
(98)
►
december
(4)
►
november
(2)
►
oktober
(3)
►
september
(3)
►
augustus
(3)
►
juli
(15)
▼
juni
(28)
met die belletjes werken is erg leuk !!!
de binnenkant..
nog n voorraad kaartje..
sommige vragen kaartjes..
simpel jongenskaartje
Belletje kaart..
belletje kaart !!
Diamant kaartje
leuk toch !
kaartje voor mijn buuf haar zus
dit is geen kaartje maar wel een plaatje !!
dit is t aapje vd Scrap a ganza
zie hier...
met een sheet ervoor
3 kaartjes 1 lijn papier
fairy's...
ook zonder plaatje is een kaartje leuk !
ook zonder plaatje kan íe leuk zijn..
een los kaartje...schatje..
5 keer zwnagerschapskaartje..een ware golf van zwa...
mooi aarde kleuren kaart met sheetje..
alleen tekst op n kaart !!
vaderdag kaartje voor een buufie ..
papier vd doe@kit van vorige maand !!
alvast kaartje gemaakt voor wessel zijn juf !!
naar aanleiding van een WS
en ook de ballonnetjes ontbreken niet !!
leuk die vlieger !!!
►
mei
(14)
►
april
(14)
►
maart
(12)
Over mij
scrapjet
Ik ben Henriette vd Vaart, getrouwd en heb 3 zoontjes van de leeftijd 5,3, en 2 jaar. Mijn hobby is scrappen en natuurlijk scrapkaarten maken !! de scrapkaarten verkoop ik, hiervan stort ik 25 cent aan KiKa en de cliniclowns .
Mijn volledige profiel tonen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten