dinsdag 24 juni 2008

belletje kaart !!

Weer een Fairy..heb er ook nog een leuk tekst bij "see the flowers smiling"..maar dit papier wile ik eerst verwerken van de Doe@kit..en de belletjes had ik al tijdje in huis, en wilde er nu eens wat mee doen , en dan de Bella Dots erbij , ben ik erg blij mee !
Fijne dag verder !

b

Geen opmerkingen: