vrijdag 13 juni 2008

ook zonder plaatje kan íe leuk zijn..

op de crazy meiden club , doe ik mee met de verjaardagslijst...dit houdt in dat je dan je clubleden die ook in de lijst zitten een verjaardagskaartje stuurt...en krijg jezelf op je verjaardag ook zo 'n 25 kaartjes ..deze is voor Christa !! zie lovetoscrapacard.blogspot..Ga verder aan mijn geboortekaartjes-opdracht..75 kaartjes maken..zodra de baby geboren is ,zal ik 'm showen..

Geen opmerkingen: