dinsdag 24 juni 2008

Belletje kaart..

De fairy weer met mooie bloem, heb hier een leuk tekstje bij "see the flowers smiling "maar dit papier wilde ik eerst verwerken , is van de Doe@kit ..de belletjes had ik al tijdje ,en nu gebruikt..en be bella dots Super !!

Geen opmerkingen: