De fairy weer met mooie bloem, heb hier een leuk tekstje bij "see the flowers smiling "maar dit papier wilde ik eerst verwerken , is van de Doe@kit ..de belletjes had ik al tijdje ,en nu gebruikt..en be bella dots Super !!
Ik ben Henriette vd Vaart, getrouwd en heb 3 zoontjes van de leeftijd 5,3, en 2 jaar.
Mijn hobby is scrappen en natuurlijk scrapkaarten maken !! de scrapkaarten verkoop ik, hiervan stort ik 25 cent aan KiKa en de cliniclowns .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten