De fairy's blijven mooi, papier is van de doe@kit van juni , de stempel heb ik gescoord op de Scrap a ganza en vervolgens heb ik van de week weer een bestelling geplaatst bij Bella zelf..maar ja op een beurs moet er natuurlijk gekocht worde..Heb ook nog High hopes gekocht die plaats ik morgen ..
Bedankt voor t langskomen !
1 opmerking:
Hello
Een reactie posten