Maar afgelopen zaterdag weer een supergezellige clubdag gehad met de crazy meiden in Capelle a d IJssel , daarna heerlijk uiteten geweest !! EN 22 U s avonds weer thuis ! de volgende dag ook nog een copics kaartje gemaakt met t papier wat over was fijne dag Ga nog even foto's op de HD zetten en dan het HH doen gr Henriette




Geen opmerkingen:
Een reactie posten