dit zijn ze !! ga de kids aankleden , lekker uitgeslapen en dan even naar de gemeente om afval weg te brengen ! en dan langs de winkels fysio ...dus een nuttige dag ...maar geen kaartjes maak dag ...he jammer Fijne dag en tot snel !! groetjes Henriette
Geen opmerkingen:
Een reactie posten