dinsdag 24 februari 2009

5 kaartjes van mijn 1e vakantiedag !!

dit zijn ze !! ga de kids aankleden , lekker uitgeslapen en dan even naar de gemeente om afval weg te brengen ! en dan langs de winkels fysio ...dus een nuttige dag ...maar geen kaartjes maak dag ...he jammer Fijne dag en tot snel !! groetjes Henriette














Geen opmerkingen: