vrijdag 24 juli 2009

OOOO..wat heb ik al een tijd niet geblogd..















































Heb niet stilgezeten hoor maar surf toch sneller langs de cluppies dan langs mijn eigen blog ooooo..dit kan niet , inmiddels hebben de kids vakantie en geniet ik mee van het uitslapen , ook werk ik tot sept nog 2 dagen in de week, en maak heus ....nog kaarten .. hierboven zie je een aantal van de laatste tijd !!! tot snel ..sneller dan de vorige keer hoor !! gr Henriette

Geen opmerkingen: