maandag 7 juli 2008

mooi!!

nieuwe papier van doodlebug.heb gelijk de hele lijn gekocht..maar van het weekend een druk en gezelli weekend gehad dus dit is even t enige exemplaar wat ik kan showen ...maar hij is al niet meer in mijn bezit ...

Geen opmerkingen: