skip to main | skip to sidebar

Scrapjet's plekkie

dinsdag 8 juli 2008

de hoppertjes ze blijven leuk !!

en nu fuchsia met paars !!
Gepost door scrapjet op 23:56

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Blogarchief

  • ►  2009 (10)
    • ►  juli (1)
    • ►  april (1)
    • ►  maart (2)
    • ►  februari (4)
    • ►  januari (2)
  • ▼  2008 (98)
    • ►  december (4)
    • ►  november (2)
    • ►  oktober (3)
    • ►  september (3)
    • ►  augustus (3)
    • ▼  juli (15)
      • weer leuke plaatjes !!
      • aantal kaartjes....
      • paar "simpele"regen achtige middag kaartjes ..
      • de hoppertjes ze blijven leuk !!
      • de doe@kit was ook weer binnen !
      • geslaagd verzoekje..
      • mooi!!
      • opdrachtje voor iemand..
      • allemaal zelfde papier andere LO
      • binnenkat tekst etc..
      • flappen kaart !!
      • ook erg mooi was wedsrtijd van vorige maand..
      • binnenkant uitdaging !
      • uitdaging vd club ..
      • wat "oud"papier..
    • ►  juni (28)
    • ►  mei (14)
    • ►  april (14)
    • ►  maart (12)

Over mij

Mijn foto
scrapjet
Ik ben Henriette vd Vaart, getrouwd en heb 3 zoontjes van de leeftijd 5,3, en 2 jaar. Mijn hobby is scrappen en natuurlijk scrapkaarten maken !! de scrapkaarten verkoop ik, hiervan stort ik 25 cent aan KiKa en de cliniclowns .
Mijn volledige profiel tonen