skip to main
|
skip to sidebar
Scrapjet's plekkie
maandag 7 juli 2008
geslaagd verzoekje..
was iemand voor n scriptie geslaagd of ik daar een n kaartje voor wilde maken ..t resultaat ..en nu ga ik verder aan de rest van de lijn !!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
►
2009
(10)
►
juli
(1)
►
april
(1)
►
maart
(2)
►
februari
(4)
►
januari
(2)
▼
2008
(98)
►
december
(4)
►
november
(2)
►
oktober
(3)
►
september
(3)
►
augustus
(3)
▼
juli
(15)
weer leuke plaatjes !!
aantal kaartjes....
paar "simpele"regen achtige middag kaartjes ..
de hoppertjes ze blijven leuk !!
de doe@kit was ook weer binnen !
geslaagd verzoekje..
mooi!!
opdrachtje voor iemand..
allemaal zelfde papier andere LO
binnenkat tekst etc..
flappen kaart !!
ook erg mooi was wedsrtijd van vorige maand..
binnenkant uitdaging !
uitdaging vd club ..
wat "oud"papier..
►
juni
(28)
►
mei
(14)
►
april
(14)
►
maart
(12)
Over mij
scrapjet
Ik ben Henriette vd Vaart, getrouwd en heb 3 zoontjes van de leeftijd 5,3, en 2 jaar. Mijn hobby is scrappen en natuurlijk scrapkaarten maken !! de scrapkaarten verkoop ik, hiervan stort ik 25 cent aan KiKa en de cliniclowns .
Mijn volledige profiel tonen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten