skip to main | skip to sidebar

Scrapjet's plekkie

donderdag 1 mei 2008

ja ja ook al kerstkaarten maken...


Gepost door scrapjet op 03:22

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Blogarchief

  • ►  2009 (10)
    • ►  juli (1)
    • ►  april (1)
    • ►  maart (2)
    • ►  februari (4)
    • ►  januari (2)
  • ▼  2008 (98)
    • ►  december (4)
    • ►  november (2)
    • ►  oktober (3)
    • ►  september (3)
    • ►  augustus (3)
    • ►  juli (15)
    • ►  juni (28)
    • ▼  mei (14)
      • beetje moeilijk kaartje..
      • voor de kerst album bij crazy meiden
      • nu zelfde papier ander afdrukje..
      • jongenskaartje
      • 2 de kaartje vrije keus doe@kit
      • doeakit kaartje !
      • ook weer leuk !!
      • nieuwe milo en lilo stempels..
      • ook lief !
      • de andere bladzijdes...
      • t blijft zulk leuk en veelzijdig papier
      • van al mijn liefjes
      • leuk boekje gemaakt ...
      • ja ja ook al kerstkaarten maken...
    • ►  april (14)
    • ►  maart (12)

Over mij

Mijn foto
scrapjet
Ik ben Henriette vd Vaart, getrouwd en heb 3 zoontjes van de leeftijd 5,3, en 2 jaar. Mijn hobby is scrappen en natuurlijk scrapkaarten maken !! de scrapkaarten verkoop ik, hiervan stort ik 25 cent aan KiKa en de cliniclowns .
Mijn volledige profiel tonen