skip to main
|
skip to sidebar
Scrapjet's plekkie
zondag 11 mei 2008
doeakit kaartje !
een leuk kaartje gemaakt met mijn eigen stempels en t papier van de
doe@kit
van mei ! Ergleuk papier weer !
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
►
2009
(10)
►
juli
(1)
►
april
(1)
►
maart
(2)
►
februari
(4)
►
januari
(2)
▼
2008
(98)
►
december
(4)
►
november
(2)
►
oktober
(3)
►
september
(3)
►
augustus
(3)
►
juli
(15)
►
juni
(28)
▼
mei
(14)
beetje moeilijk kaartje..
voor de kerst album bij crazy meiden
nu zelfde papier ander afdrukje..
jongenskaartje
2 de kaartje vrije keus doe@kit
doeakit kaartje !
ook weer leuk !!
nieuwe milo en lilo stempels..
ook lief !
de andere bladzijdes...
t blijft zulk leuk en veelzijdig papier
van al mijn liefjes
leuk boekje gemaakt ...
ja ja ook al kerstkaarten maken...
►
april
(14)
►
maart
(12)
Over mij
scrapjet
Ik ben Henriette vd Vaart, getrouwd en heb 3 zoontjes van de leeftijd 5,3, en 2 jaar. Mijn hobby is scrappen en natuurlijk scrapkaarten maken !! de scrapkaarten verkoop ik, hiervan stort ik 25 cent aan KiKa en de cliniclowns .
Mijn volledige profiel tonen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten