maandag 24 maart 2008

tweede paasag voorbij

Mijn moeder heeft haar 1e scrapkaartje gemaakt, zet 'm er morgen even op, niet slecht voor n beginner...
Nou hier is t super slecht weer , dus duik nu gauw mijn mandje in !!

Tot morgen

Geen opmerkingen: