vrijdag 28 maart 2008



dit is een van de panduro kaartjes die ik heb gemaakt, met dank aan christa haar afdrukjes ..love to scrap -blog..is t geen schatje..nou ga gauw nog even aan de slag ...

Geen opmerkingen: